مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-09ورزشي

تصویری صحیح از ایران به جهان نشان دهیم/ دیپلماسی، هنر قانع کردن است


دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: وظیفه ما این است که از طریق تصویرسازی مناسب، تصویری صحیح از ایران به جهان نشان دهیم.

در این خصوص، دانشمندان، - ایسنا/اصفهان دبیر شورای راهبردی روابط خارجی گفت: وظیفه ما این است که از طریق تصویرسازی مناسب، تصویری صحیح از ایران به جهان نشان دهیم.

در این خصوص، دانشمندان، ورزشکاران و هنرمندان ایران زمین هر کدام با نشان دادن این تصویر مناسب از ایران به جهان در حکم یک سفیر برای ایران هستند.

نخستین کنگره بین المللی دیپلماسی ملل با همراهی دانشگاه اصفهان و اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم سیاسی ایران، امروز، یکشنبه 18 تیرماه، در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

ایران، تمدنی ماندگار به عنوان شعار این کنگره مطرح شد.

در این کنگره، سید عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در خصوص فضیلت دیپلماسی ، اظهار کرد: دیپلماسی فن و هنر مدیریت روابط بین الملل است و ابزار مهم آن مذاکره و گفت وگو است.

گفت وگو در اصل در ذات خلقت انسان وجود دارد و شاید بتوان گفت بزرگ ترین یا مهم ترین موهبتی است که پروردگار در وجود انسان قرار داده است.

وی افزود: پروردگار می فرماید: خَلَقَ الاْءِنسَانَ، عَلَّمَهُ الْبَیانَ ، به این معنا که خداوند انسان را خلق کرد و به او نطق و بیان آموخت و این امری است که انسان را از دیگر مخلوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری صحیح از ایران به جهان نشان دهیم/ دیپلماسی، هنر قانع کردن است

تصویری صحیح از ایران به جهان نشان دهیم/ دیپلماسی، هنر قانع کردن است