مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:462023-06-24اقتصادي

بزرگراه شهید خرازی شبانه تعریض می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری اصفهان در سال جاری حدود 23 هزار میلیارد تومان است که حدود 70 درصد آن به بخش عمرانی و توسعه و بهبود شهر اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه 64 درصد از کل بودجه عمرانی به حوزه حمل ونقل اختصاص یافته است، افزود: اجرای پروژه های حمل ونقلی به روان سازی ترافیک شهر کمک قابل توجهی می کند.

شهردار اصفهان درباره تعریض بزرگراه شهید خرازی گفت: اجرای بعضی پروژه ها همچون تعریض بزرگراه شهید خرازی به دلیل حساسیت، از ساعت 23:00 تا 5:00 اجرایی می شود تا هنگام روز اختلالی در روند ترافیک ایجاد نشود.

قاسم زاده ادامه داد: ترافیک در بزرگراه شهید خرازی از ساعت 23:00 به سمت کندرو هدایت می شود تا شهروندان در رفت و آمد خود با مشکل مواجه نشوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان تورهایی برای بازدید از پروژه های عمرانی پیش بینی کرده است، خاطرنشان کرد: شهروندانی که علاقه مند هستند از پروژه های شهر همچون مترو یا بخشی از حلقه حفاظتی شهر دیدن کنند، می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 32228821 یا سامانه Isfahan.

ir درخواست خود را برای شرکت در این تور ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شهید خرازی شبانه تعریض می شود

بزرگراه شهید خرازی شبانه تعریض می شود