مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-27سياسي

قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشرکین قرائت شد


زائران ایرانی بیت الله الحرام در قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشرکین، از مسئله فلسطین به عنوان مسئله اصلی و محوری جهان اسلام، کشورهای عربی و مسلمانان جهان نام بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) را، چراغ راه خود قرار داده و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مسجد الحرام، فاجعه منا و سال 66 را گرامی داشتند.

متن کامل این قطعنامه که امروز در مراسم برائت از مشرکین که از سوی بعثه مقام معظم رهبری در صحرای عرفات برگزار و قرائت شد به شرح زیر است: 1- ما حجاج بیت الله الحرام با تاسی به سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و ائمه اطهار علیهم السلام در صحرای عرفات، با آرمان های اسلام ناب محمدی تجدید پیمان کرده و اندیشه های والای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را، چراغ راه خود قرار داده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز به ویژه شهدای مسجد الحرام، فاجعه منا و سال 66، مواضع اصولی خود را اعلام می داریم.

2- ما ضمن اهتمام بر وحدت جهان اسلام حول قرآن و آرمان های پیامبر اعظم صلی ا… علیه و آله وسلم، از سیاست های آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر ایجاد تفرقه میان مسلمانان اعلام انزجار می کنیم.

3- ما حجاج شرکت کننده در مراسم برائت از مشرکین، مسئله فلسطین را مسئله اصلی و محوری جهان اسلام، کشورهای عربی و مسلمانان جهان دانسته و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشرکین قرائت شد

قطعنامه پایانی مراسم برائت از مشرکین قرائت شد