مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-26ورزشي

بیش از 10 هزار نوجوان خوزستانی به مشهد مقدس اعزام می شوند


معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه خوزستان گفت: تا پایان تابستان جاری بیش از 10 هزار نوجوان این استان در قالب طرح اوقات فراغت «نوجوانه» به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

- اهواز- معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه خوزستان گفت: تا پایان تابستان جاری بیش از 10 هزار نوجوان این استان در قالب طرح اوقات فراغت نوجوانه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

امین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه های سپاه خوزستان در زمینه فعالیت های فرهنگی تابستانه کارهای خوبی انجام داده اند که این برنامه ها حول محور نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام می شود.

وی افزود: پایگاه ها و مساجد خوزستان در راستای اجرای طرح اوقات فراغت نوجوانه فعالیت های بسیار گسترده ای را انجام می دهند و امسال بسیج پای کار آمده که ظرفیت استخر و فوتبال برای 50 هزار نوجوان خوزستانی را فراهم کرد.

همچنین برای 10 هزار نوجوان این استان ظرفیت اردویی مهیا شده است.

معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه خوزستان بیان کرد: در کنار سپاه و بسیج نیز مجموعه های دیگری در این طرح مشارکت کرده اند که از جمله آنها می توان به حضور سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان اشاره کرد که در ظرفیت اردوهای مشهد کمک داشته اند و فعالیت در این حوزه توسعه و ارتقا پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار نوجوان خوزستانی به مشهد مقدس اعزام می شوند

بیش از 10 هزار نوجوان خوزستانی به مشهد مقدس اعزام می شوند