مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:362023-06-24اقتصادي

اجرای طرح سالم سازی سواحل در گیلان چگونه است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید شفیعی ثابت: استان سرسبز و معتدل گیلان دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیار زیادی است که مهم ترین آن وجود نوار ساحلی بی شمار و دریا است لذا هرساله و با آغاز فصل گرما، هم وطنان عزیز از اقصی نقاط کشور به گیلان سفرکرده و از سواحل این استان و دریا استفاده می کنند.

باید از حضور گردشگران در 300 کیلومتر نوار ساحلی گیلان به چشم یک فرصت نگاه کرد زیرا این یک ظرفیت بالقوه ای است که برنامه ریزی و هدایت درست می توان به اهداف مختلفی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست یافت.

از این رو باید اقدامات انجام شده در نقاط ساحلی گیلان علاوه بر جذاب بودن، برطرف کننده نیاز گردشگران هم باشد تا ازاین طریق بتوان به جذب گردشگر کمک کرد.

همواره با آغاز فصل گرما شاهد حضور بیشمار گردشگران بومی و غیر بومی در نوار ساحلی گیلان هستیم که غالباً بدون توجه به طرح های سالم سازی دریا به نقاط پر خطر رفته و جان خود و عزیزان خود را به خطر میندازند.

ابلاغ اجرای طرح سالم سازی دریا به فرمانداران و اجرای درست طرح سالم سازی دریا یکی از تأکیدات رییس جمهور در طول یک و نیم سال گذشته بوده تا این امر از بروز خسارت جانی به جامعه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سالم سازی سواحل در گیلان چگونه است؟

اجرای طرح سالم سازی سواحل در گیلان چگونه است؟