مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-24اقتصادي

انجام روزانه 70 هزار خرید در قالب کالابرگ


مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 هزار فروشگاه به طرح کالابرگ پیوسته اند، گفت: روزانه تا 70 هزار خرید در قالب کالابرگ در کشور از 11 قلم کالای اساسی انجام می شود.

- هادی کاشف در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می شود برخی بانک ها برای رفع مسدودی اعتبار کالابرگ دچار سردرگمی هستند، اظهار داشت: در حال حاضر بحث مسدودی اعتبار یارانه ای کالابرگ نداریم، فقط سال گذشته برای افرادی که نسبت به حذف یارانه اعتراض ثبت کرده بودند، دولت مبالغی واریز کرد که مسدود شده بود تا به اعتراضات آنها رسیدگی شود؛ سپس در مورد کسانی که در دهک دهم پردرآمدی قرار می گرفتند، رقم مسدودی مجددا به نفع دولت ضبط می شد و آنهایی که در 9 دهک مشمول یارانه بودند، مسدودی آنها رفع می شد.

* پیوستن 8 فروشگاه زنجیره ای به کالابرگ  مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات در مورد اینکه تاکنون چه تعداد فروشگاه به طرح کالابرگ پیوسته اند؟ گفت: در حال حاضر 70 هزار فروشگاه به طرح کالابرگ در سراسر کشور متصل شده اند و تعداد فروشگاه های زنجیره ای از 6 مورد به 8 مورد رسیده که این فروشگاه ها حدود 8 هزار شعبه در کشور دارند.

کاشف در مورد نحوه پراکندگی فروشگاه ها، گفت: فروشگاه های متصل به طرح کالابرگ در همه کشور و حتی دهستان ها و شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام روزانه 70 هزار خرید در قالب کالابرگ

انجام روزانه 70 هزار خرید در قالب کالابرگ