مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-05اقتصادي

کمک 18 میلیارد تومانی خیران به ایتام در آمل


رییس کمیته امداد آمل از کمک 18 میلیارد تومانی خیران و خامیان به فرزندان معنوی و ایتام در شهرستان خبر داد و گفت: سه هزار و 900 نفر حامی از فرزندان حمایت می کنند.

- حبیب اله قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان از سوی حامیان برای این فرزندان معنوی خود اهدا شده است که مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان نقد به حساب مستقیم فرزندان ومبلغ 400 میلیون تومان در سر فصل های درمانی، جهیزیه، فرهنگی، لوازم ضروری منزل از سوی حامیان اهدا شده است.

وی افزود: هفت هزار و 250 خانوار در آمل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد که از این خانواده ها 921 نفر از فرزندان ایتام ومحسنین هستند که سه هزار و 921 نفر حامی از این فرزندان حمایت می کنند.

وی تصریح کرد :100 میلیون تومان نقدی و سه رأس گوسفند در عید سعید قربان، از طرف حامیان برای فرزندان معنوی خود اهدا شده است.

قلی پور تاکید کرد: خیران عزیز درصورت تمایل می توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.

emdad.

ir اقدام نمایند .

رییس کمیته امداد شهرستان آمل افزود: خیران، حامیان و افراد نیکوکار می توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 18 میلیارد تومانی خیران به ایتام در آمل

کمک 18 میلیارد تومانی خیران به ایتام در آمل