مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-05اقتصادي

بهره برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس تا زمستان


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس(غرب) حداکثر ظرف 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس(غرب) حداکثر ظرف 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید بیگی در مورد فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس(غرب) گفت: در لاین کندروی اتوبان آزادگان مسیر شرق به غرب و محله خلیج، مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی غرب یا خلیج فارس است که از سال 1389 فاز نخست آن شروع به فعالیت کرده به طوری که بالغ بر 300 غرفه خرید و فروش پرندگان زینتی در این محل فعالیت می کنند.

وی افزود: در سال 1397 و در دوره مدیریت شهری سابق تهران بالغ بر 100 واحد پرنده فروش سطح شهر به مرکز خرید و فروش پرندگان در شرق تهران و در حدود بیست کیلومتری جاده امام رضا(ع)، ورودی مجتمع صنفی و خدماتی خاوران منتقل شد.

سعید بیگی ادامه داد: بازار پرنده فروشان شرق به دلیل دوری راه و عدم سنخیت جنس کار با بافت مجتمع صنفی خاوران با استقبال شهروندان رو به رو نشد و رونق چندانی نداشت.

به همین دلیل مجموعه مدیریت شهری تهران، خاصه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل بر آن شد تا تعدادی غرفه را در مرکز خرید و فروش پرندگان خلیج فارس ساخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس تا زمستان

بهره برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس تا زمستان