مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-05سياسي

شهرداری ها و دهیاری ها بر پایه مشارکت عمومی بنا شده اند


شهرداری ها و دهیاری ها با اتکا بر ظرفیت های با تکیه بر ظرفیت های مردمی در توسعه ی همه جانبه و پایدار نقش ارزنده ای دارند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: شهرداری ها و دهیاری ها با اتکا بر ظرفیت های با تکیه بر ظرفیت های مردمی در توسعه ی همه جانبه و پایدار نقش ارزنده ای دارند.

حسن بهرام نیا در پیامی به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها، اظهار کرد: نام گذاری چهاردهم تیرماه به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها، نشان از اهمیت و جایگاه این دو نهاد مهم در تحقق اهداف، سیاست ها و برنامه های کشور بوده و از طرفی فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات بی دریغ پیش قراولان عرصه ی عمران و آبادانی در شهرها و روستاهاست.

وی با بیان اینکه بی گمان نقش و تلاش شهرداری ها و دهیاری ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بی بدیل و ارزنده و بر همگان روشن است، تاکید کرد: از آن جا که شهرداری ها و دهیاری ها بر پایه ی مشارکت عمومی و نقش پذیری مردم بنا شده اند، این دو نهاد مهم با اتکا به ظرفیت های موجود و در قالب فعالیت های مختلف و بسیار مهم مدیریت شهری و روستایی خصوصا توسعه ی همه جانبه و پایدار ایفای نقشی ارزنده می کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: در این راستا شکل گیری و استقرار شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای مستقیم مردم و در پی آن انتخاب شهردار و دهیار از سوی شوراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها و دهیاری ها بر پایه مشارکت عمومی بنا شده اند

شهرداری ها و دهیاری ها بر پایه مشارکت عمومی بنا شده اند