مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-17سياسي

حجاب نیاز و مطالبه فطری بشریت است


معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان خلخال گفت: حجاب و پوشش نیاز فطری انسان ها برای مراقبت از فطرت پاک و الهی بشر در طول تاریخ است.

- خلخال- معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان خلخال گفت: حجاب و پوشش نیاز فطری انسان ها برای مراقبت از فطرت پاک و الهی بشر در طول تاریخ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خانم رقیه یوسفی عصر دوشنبه در اولین نشست علمی خوانش کتاب مسئله حجاب شهید مطهری به مناسبت هفته عفاف و حجاب که در پارک چمران خلخال برگزار شد، اظهار کرد: حجاب بحث جدیدی در دنیای امروز نیست چرا که پوشش نیاز فطری انسان است و تاریخچه حجاب یک تاریخچه بسیار قدیمی است.

وی تصریح کرد: با توجه به آیه 22 سوره اعراف، در درجه اول زن و مرد به لحاظ ذاتی از عریانی و برهنگی متنفر هستند و ملاحظه برخی ادوار تاریخی در مورد مسئله پوشش زنان، بیانگر پوشش سخت و غلیظ قشر زن در آن ادوار است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) خلخال با طرح این شبهه که برخی دلیل رواج حجاب در اسلام را ارتباط اعراب با ایرانیان می دانند، گفت: اگر مراد از طرح چنین شبهه ای، عدم وجود قانون اسلام در زمینه حجاب باشد، این مسئله به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که در رابطه با امر حجاب، ادله فراوانی در آیات و روایات متعدد آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب نیاز و مطالبه فطری بشریت است

حجاب نیاز و مطالبه فطری بشریت است