مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-03اجتماعي

لزوم تمرکز بر مباحث پرورشی اوقات فراغت دانش آموزان در استان تهران


استاندار تهران بر لزوم تمرکز بر مباحث پرورشی اوقات فراغت دانش آموزان در استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش ملارد با اشاره به جایگاه دانش آموزان در آینده کشور اظهار داشت: امروز و فردای کشور در اختیار دانش آموزان است و امید به آینده کشور به جوانان امروز است، چرا که برای رشد ملت در همه زمینه ها باید دانش آموزان در جایگاه درست قرار بگیرند.

وی با اشاره به لزوم تمرکز بر آموزش و پرورش افزود: فرصت پیش رو تحت عنوان اوقات فراغت موقعیت بی نظیری برای پرورش جسم و روح است و امکاناتی که توسط آموزش و پرورش در استان تهران برای دانش آموزان فراهم می شود، قابل توجه است.

استاندار تهران عنوان کرد: زمینه بازدید دانش آموزان از شهرستان های استان جهت آشنایی با ظرفیت های علمی، پژوهشی و خدماتی فراهم شود تا ذهن دانش آموز آماده شده و بدانند در چه موقعیتی قرار دارند تا زمینه برای رشد، پیشرفت و توسعه کشور فراهم شود.

فخاری سپس گفت: امروز شاهد افتتاح همزمان 1549 پایگاه پرورشی در حوزه اوقات فراغت هستیم و تلاش برای ایجاد فضای شوق، شعف و لذت بردن از اوقات فراغت برای دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد و فضای پرورشی ایجاد شده باید مورد اطمینان و اعتماد خانواده ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز بر مباحث پرورشی اوقات فراغت دانش آموزان در استان تهران

لزوم تمرکز بر مباحث پرورشی اوقات فراغت دانش آموزان در استان تهران