مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-18سياسي

کسب رضایت مردم نیازمند تمرین مستمر است/اجرای 897 پروژه در روستاها


برای کسب این رضایتمندی باید تمرین مستمر داشته باشیم و با حل مسائل جزیی می توان رضایتمندی فراگیر را احیا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی ظهر سه شنبه در همایش دهیاران استان اصفهان با بیان اینکه سیاست های توسعه ای در حوزه روستاها مختص کشور ما نیست و دغدغه بسیاری از کشورهای دنیا است، اظهار داشت: در کشور ما نیز در یک حرکت سینوسی سیاست های توسعه ای شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل جهاد سازندگی رویکرد ویژه ای برای فراهم کردن زیرساخت ها و توجه دادن منابع به سمت روستاها شکل گرفت، ابراز داشت: بخش های مختلف نظام جمهوری اسلامی برای خود فرض می دانستند به جایگاه و شأن زندگی روستایی بپردازند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دهه شصت برنامه های مختلفی نیز در این حوزه ساخته شد به طوری که شأن و منزلت در زندگی روستایی به جایگاه ویژه ای برسد، گفت: پس از دوران دفاع مقدس با تقویت نگاه صنعتی شدن کشور، جابه جایی در این نگاه اتفاق افتاد و کم کم روستاها خالی از سکنه شد و جوانان روستایی آینده خود را در حرکت و سکونت در شهرها تعریف کردند که خوشایند نبود.

باید زندگی روستایی بر مدار افتخار آفرینی متبلور شود وی با تاکید بر اینکه تجربیات نیروهای جهاد سازندگی نسبتاً بخشی از نارسایی ها را مرتفع کرده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رضایت مردم نیازمند تمرین مستمر است/اجرای 897 پروژه در روستاها

کسب رضایت مردم نیازمند تمرین مستمر است/اجرای 897 پروژه در روستاها