مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-05حوادث

تیراندازی در ایالت لوییزیانا آمریکا/ 3 نفر کشته و 6 تَن زخمی شدند


در حادثه تیراندازی در ایالت لوییزیانا واقع در آمریکا، 3 نفر کشته و 6 تَن زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از سی بی اِس نیوز، در حادثه تیراندازی در مراسم جشن چهارم جولای در شریوپورت (Shreveport) واقع در ایالت لوییزیانا در آمریکا، 3 نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، پلیس اعلام کرد که در مورد تعداد افراد مسلح، انگیزه های آنها یا چگونگی وقوع این حادثه و آغاز آن، اطلاعات دقیقی ندارد.

پلیس در این خصوص ادامه داد: در این حادثه 6 تَن زخمی شده اند که با توجه به وخامت حال برخی از آنان، احتمال افزایش تعداد کشته شدگان این حادثه وجود دارد.

ستوان ون ری (Van Ray) از نیروها یپلیس منطقه حادثه در این ارتباط گفت: 2 جسد هنگام ورود ماموران پیدا شد و نفر سوم در بیمارستان جان باخت.

مأموران برای رسیدن به قربانیان کار سختی داشتند؛ زیرا وسایل نقلیه زیادی در صحنه وجود داشت که متعلق به افرادی بود که در جشن ها شرکت کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر ، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در ایالت لوییزیانا آمریکا/ 3 نفر کشته و 6 تَن زخمی شدند

تیراندازی در ایالت لوییزیانا آمریکا/ 3 نفر کشته و 6 تَن زخمی شدند