مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:452023-06-26اقتصادي

صادرات کالا در مرز پرویزخان در روزهای 7 و 8 تیرماه متوقف می شود


صادرات کالا در مرز پرویزخان در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به دلیل عید قربان از سوی کشور عراق متوقف می شود.

- قاسم مطلبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توقف فعالیت مرز پرویزخان در روزهای آتی، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان، کشور عراق و اقلیم کردستان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری را تعطیل اعلام کرده است.

وی افزود: بر اساس اعلام تعطیلی به مناسب عید قربان از سوی کشور عراق پذیرش کالاهای صادراتی در آن سوی مرز طی روزهای هفتم و هشتم تیرماه صورت نخواهد گرفت بنابراین درخواست می شود که رانندگان و تجار طی 2 روز یاد شده برای صادرات به مرز پرویزخان مراجعه نکنند.

مدیر مرز پرویزخان تصریح کرد: اگرچه مرز پرویزخان از سوی کشور عراق در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری بسته خواهد بود اما فعالیت های ایران در این مرز متوقف نمی شود و در بخش عبور مسافران و فعالیت های ترانزیتی حتی در روز عید قربان از مرز پرویزخان بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان به فعالیت روزانه مرز پرویزخان در حوزه صادرات تاکید و خاطر نشان کرد: روزانه به طور میانگین حدود 400 تا 450 کامیون صادراتی در مرز پرویزخان برای جا به جایی انواع کالای صادراتی و ترانزیتی تردد داشته و حدود 300 تا 350 کامیون تانکری در حوزه ترانزیتی سوخت از طریق این مرز وارد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالا در مرز پرویزخان در روزهای 7 و 8 تیرماه متوقف می شود

صادرات کالا در مرز پرویزخان در روزهای 7 و 8 تیرماه متوقف می شود