مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-01بين الملل

واکنش «مدودف» به اعتراضات فرانسه


معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به اعتراضات فرانسه گفت: «ماکرون» باید طرفدار مردم فرانسه باشد؛ زیرا فرانسوی ها به پول هایی که برای تامین سلاح مورد نیاز کی یف هدر می رود؛ - معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به اعتراضات فرانسه گفت: ماکرون باید طرفدار مردم فرانسه باشد؛ زیرا فرانسوی ها به پول هایی که برای تامین سلاح مورد نیاز کی یف هدر می رود؛ نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه امروز شنبه در واکنش به ناآرامی های روزهای اخیر در فرانسه اعلام کرد که ماکرون باید به نفع مردم کشورش عمل کند.

معاون رییس شورای امنیت روسیه در توییتر خود به زبان فرانسوی نوشت: امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه که گفته بود طرفدار اوکراین است، باید طرفدار مردم فرانسه باشد؛ زیرا فرانسوی ها به پول هایی که برای تامین سلاح مورد نیاز کی یف هدر می رود نیاز دارند.

در چهارمین روز اعتراضات سراسری مردم فرانسه، دولت این کشور امیدوار است با اعزام و استقرار ده ها هزار نیروی نظامی و امنیتی، دور دیگری از جنبش اعتراضی جوانان در مقابله با نژادپرستی پلیس را سرکوب کند.

علاوه بر شهر پاریس، پایتخت فرانسه، تقریباً تمام شهرهای مهم از جمله مارسی، لیون، استراسبورگ، تولوز و لیل و همین طور دیگر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «مدودف» به اعتراضات فرانسه

واکنش «مدودف» به اعتراضات فرانسه