مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-27اقتصادي

رشد صادراتی گمرکات شوشمی و شیخ صله از ابتدای سال جاری


مدیرکل گمرکات کرمانشاه از رشد صادراتی گمرکات شوشمی و شیخ صله از ابتدای سال جاری خبر داد.

- علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری از طریق گمرک شوشمی 13 میلیون و 158 هزار و 552 دلار کالای صادراتی به وزن 103 هزار و 239 تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: مجموع کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش رشدی 24 درصدی و از لحاظ وزن افزایش 34 درصدی داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه به عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک شوشمی اشاره و تصریح کرد: این کالاها شامل سنگ آهن، میوه و تره بار، ادوات کشاورزی، صنایع دستی از جمله گیوه، سبد و گهواره، گچ ساختمانی، نمک خوراکی، شیره توت محلی، نان شیرینی و … بوده است.

عباس زاده با تاکید بر رشد صادراتی کالا از مرز شیخ صله، خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای صادراتی از طریق این مرز در سه ماه گذشته 81 میلیون و 665 هزار و 676 دلار به وزن 160 هزار و 978 تن برآورد شده که این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال 1401 از حیث ارزش رشد یک درصدی و از لحاظ وزنی 6 درصد کاهش داشته است.

وی در پایان عنوان کرد: کاشی و سرامیک، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، بلورجات، شیشه جام، چیپس سیب زمینی، محصولات پلاستیکی و… عمده کالاهای صادرات بوده که در سه ماه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صادراتی گمرکات شوشمی و شیخ صله از ابتدای سال جاری

رشد صادراتی گمرکات شوشمی و شیخ صله از ابتدای سال جاری