مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-04سياسي

آغاز به کار هفتمین جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر از امروز 13 تیرماه 1402 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، احسان ربیعی صبح سه شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تاکنون 9 دوره جشنواره ابوذر از سوی سازمان بسیج رسانه کشور برگزار شده است.

وی افزود: در همین راستا 6 جشنواره استانی ابوذر نیز از سوی سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رییس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد فضای رقابت در کنار رفاقت برای اصحاب رسانه بسیار مهم است چراکه این مهم می تواند رسالت و ظرفیت خبرنگاران را به خوبی نمایان سازد.

ربیعی عنوان کرد: سال گذشته 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری ارسال شد که از این میان 38 اثر برگزیده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال نیز آثار بیشتری به دبیرخانه جشنواره واصل شود.

رییس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر از امروز 13 تیرماه 1402 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و علاقه مندان می توانند تا 30 آبان ماه برای بارگذاری آثار در سایت بسیج رسانه کشور اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هفتمین جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری

آغاز به کار هفتمین جشنواره ابوذر در چهارمحال و بختیاری