مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-08سياسي

اقراریان: شهروندان در صورت نیاز می توانند وکیل رایگان داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان با بیان اینکه در طرح نجم که کمیته حقوقی شورا آن را دنیال می کند فعالیت های مشترک با دستگاه قضایی پیگیری می شود، - رییس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از انعقاد تفاهم نامه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مرکز وکلای قوه قضاییه و آغاز ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان در راستای انعقاد این تفاهم نامه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان با بیان اینکه در طرح نجم که کمیته حقوقی شورا آن را دنیال می کند فعالیت های مشترک با دستگاه قضایی پیگیری می شود، گفت: در هفته های اخیر به همراه معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در راستای اجرای طرح نجم از دو منطقه 12 و 17 بازدید به عمل آوردیم.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه شاید برای اولین بار بود که ملاقات عمومی در چنین سطحی برگزار می شد، خاطرنشان کرد: در این بازدید ها مواردی در رابطه با حقوق عامه مطرح شد.

وی از آغاز ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان در 22 سرای محله در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اخیراً تفاهم نامه ای بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقراریان: شهروندان در صورت نیاز می توانند وکیل رایگان داشته باشند

اقراریان: شهروندان در صورت نیاز می توانند وکیل رایگان داشته باشند