مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-29سياسي

کسب اطلاع امیرعبداللهیان از آخرین وضعیت حجاج ایرانی


وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت و از خدمات ارائه شده از سوی دولت عربستان برای برگزاری اعمال حج قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) هشتم تیرماه در گفت وگوی تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، ضمن تبریک عید سعید قربان، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام و مناسک حج آنها قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفت وگوی تلفنی از انجام شایسته و بدون مشکل مناسک حج برای حجاج ایرانی و دیگر حجاج بیت الله الحرام ابراز خرسندی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه با ابراز رضایت از عملیات حج و انجام مناسک تا حال حاضر، آخرین وضعیت و شرایط مربوط به حجاج ایرانی و همچنین برخی پیشنهادات برای انجام بهتر و آسان تر اعمال و مناسک حج از سوی حجاج بیت الله الحرام در سال های پیش رو را مطرح و ابراز امیدواری کرد که مورد توجه قرار گیرد.

امیرعبداللهیان همچنین با قدردانی از تلاش دست اندرکاران بعثه حج جمهوری اسلامی ایران و همکاری سفارت ایران در ریاض و سرکنسولگری در جده، از خدمات ارائه شده از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب اطلاع امیرعبداللهیان از آخرین وضعیت حجاج ایرانی

کسب اطلاع امیرعبداللهیان از آخرین وضعیت حجاج ایرانی