مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-12دانش

وظیفه حراست صیانت از سرمایه انسانی است


رییس جهاددانشگاهی در هشتمین گردهمایی سراسری مدیران حراست واحدهای سازمانی این نهاد از حراست به عنوان بازوی مدیریت، مشاوری امین و چشم مدیریت نام برد و گفت: - حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشرافی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود و وظیفه حراست صیانت از سرمایه انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در مراسم افتتاحیه هشتمین گردهمایی سراسری مدیران حراست واحدهای سازمانی این نهاد که صبح امروز( 21 تیرماه 1402) با ادای احترام به یادمان شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی آغاز به کارکرد، با اشاره به برگزاری این گردهمایی در جوار هشتمین امام شیعیان ابراز امیدواری کرد: این گردهمایی منشاء برکات بسیاری شود.

وی با مرور سخنانی از مقام معظم رهبری در رابطه با جهاددانشگاهی بیان کرد: یکی از وظایف اصلی ما، ارتباط با بدنه است که حراست در این زمینه می تواند فعال باشد و در این میان به خصلت های همچون تواضع و فروتنی مرحوم کاظمی آشتیانی به عنوان نمونه اشاره کرد.

وی بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور به مجموعه ساختارهایی نیاز داشت تا آرمان ها و اهداف موردنظر ملت بزرگ ایران را پیگیری و محقق سازد گفت: یکی از این اهداف، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه حراست صیانت از سرمایه انسانی است

وظیفه حراست صیانت از سرمایه انسانی است