مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-04بين الملل

رهبر انصارالله: عربستان حتی اقدامات سوئد و اسراییل را محکوم نکرد


رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که عربستان سعودی نه اقدام سوئد را محکوم کرد و نه جنایات رژیم صهیونیستی را، اما به راحتی روابط خود را با قطر قطع کرده بود.

- رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که عربستان سعودی نه اقدام سوئد را محکوم کرد و نه جنایات رژیم صهیونیستی را، اما به راحتی روابط خود را با قطر قطع کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله سه شنبه شب در سخنانی با اشاره جنایت قرآن سوزی در سوئد گفت: واکنش جهان اسلام به اهانت سوئد به قرآن کریم در سطح جنایتی که مرتکب شدند، نبود.

وی ادامه داد: امت اسلام، امت بزرگی است که می تواند کالاهای سوئدی را تحریم کند و این تحریم از لحاظ اقتصادی آثار خود را بر سوئد خواهد گذاشت.

سید الحوثی در ادامه به تحولات اخیر فلسطین و تداوم حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در جنین اشاره کرده و افزود: به عنوان امت اسلامی دارای مسئولیت دینی و اخلاقی در برابر فلسطین هستیم و باید گام های جدی در پشتیبانی مردم فلسطین برداشته شود.

وی تأکید کرد که مواضع شرافتمندانه ای از رزمندگان در فلسطین، لبنان و محور مقاومت شاهدیم که روز به روز در حال گسترش است.

وی همچنین گفت که رژیم سعودی نه اقدام سوئد را محکوم کرد و نه جنایات رژیم صهیونیستی را، اما در قبال قطر به راحتی روابط خود را قطع کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: عربستان حتی اقدامات سوئد و اسراییل را محکوم نکرد

رهبر انصارالله: عربستان حتی اقدامات سوئد و اسراییل را محکوم نکرد