مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-03سياسي

150 واحد تحقیق و توسعه دانش بنیان در سمنان شکل گرفت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: 150 واحد تحقیق و توسعه در حوزه دانش بنیان در استان سمنان شکل گرفته است و در سال جاری باید این امر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: در بحث تسهیلات تبصره 16، اقدامات لازم برای جذب حداکثری اعتبارات باید انجام شود.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی تمام قد پای کار حمایت، مساعدت و تقویت امور در حوزه دانش بنیان باشند و بحث اینترنت اشیا و هوش مصنوعی اولویت های ما در سال جدید است.

صادقی خاطرنشان کرد: سال گذشته، 150 واحد تحقیق و توسعه در حوزه دانش بنیان در استان سمنان شکل گرفت که در سال جاری باید این مهم تقویت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عنوان کرد: تلاش ها به سمتی سوق داده شود تا در آینده در استان سمنان، نمایشگاه الکامپ استانی را راه اندازی کنیم.

صادقی گفت: طرح ارزشمند بورسیه صنعتی، تهیه اولین نشریه هوش مصنوعی دانشگاه آزاد سمنان و اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب از این دست در حوزه دانش بنیان به اطلاع عموم مردم رسانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 واحد تحقیق و توسعه دانش بنیان در سمنان شکل گرفت

150 واحد تحقیق و توسعه دانش بنیان در سمنان شکل گرفت