مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-02سياسي

مسئولیت حوادث بناهای فاقد ایمنی بر عهده شهرداری ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری البرز در دیدار با اعضای مرکز وکلای قوه قضاییه استان البرز با طرح این سئوال که «شهرداری ها و کارشناسان سازمان نظام مهندسی و یا کارشناسان رسمی دادگستری چگونه می توانند در مورد .

- رییس کل دادگستری البرز گفت: در صورت بروز حادثه در بناهای فاقد ایمنی، قطعا کارشناس رسمی تایید کننده به همراه شهرداری مسئول قانونی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری البرز در دیدار با اعضای مرکز وکلای قوه قضاییه استان البرز با طرح این سئوال که شهرداری ها و کارشناسان سازمان نظام مهندسی و یا کارشناسان رسمی دادگستری چگونه می توانند در مورد رعایت اصول ایمنی در بنایی که احداث آن تکمیل شده و به دلیل عدم رعایت اصول فنی حکم تخریب صادر شده اظهار نظر کنند؟ تصریح کرد: مسئولیت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز بر عهده شهرداری ها است.

فاضلی افزود: اگر بنایی که در نتیجه این کوتاهی ساخته شده را تایید کنند مسئول خواهند بود، اما در صورت بروز حادثه در این بناها، قطعا کارشناس رسمی تایید کننده ایمنی ساختمان هم به همراه شهرداری مسئولیت قانونی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت حوادث بناهای فاقد ایمنی بر عهده شهرداری ها است

مسئولیت حوادث بناهای فاقد ایمنی بر عهده شهرداری ها است