مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-28سياسي

55 اتحادیه کرمان صاحب هیأت صلح و سازش شدند


امروز هیأت صلح و سازش برای 55 اتحادیه کرمان راه اندازی می شود و 165 نفر ابلاغ صلح یاری دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در نشست مسؤولان قضایی با روسای اتحادیه های اتاق اصناف اظهار داشت: تجارت صحیح، با اخلاق و با رعایت حقوق و قوانین و مقررات شرعی در دین اسلام امری شریف شناخته می شود.

وی بیان کرد: خداوند به سود حلال مشروعیت داده است و پیامبر اعظم(ص) نیز بازرگان بود و کاروان تجاری داشتند و ایشان برای افرادی از جمله حضرت خدیجه(س) کار می کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: همراهی کسبه و بازار یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی است و بازاریان در اداره و پشتیبانی جنگ موثر بودند.

وی با اشاره به اینکه اگر بازار رونق داشته باشد، چرخ اقتصاد می چرخد، افزود: دشمنان نظام و انقلاب بازار را هدف قرار داده اند و می خواهند، بازار را به تعطیلی و اعتصاب بکشند و بازار را در برابر نظام، انقلاب و مسؤولان قرار دهند که این امر به علت نقش بازار است و اگر نقش بازار مهم و موثر نبود، دشمنان هم به آن طمع نمی کردند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با یادآوری اغتشاشات سال گذشته در کشور تصریح کرد: نقش بازاریان را در دفاع از نظام و انقلاب پررنگ دیدیم که نشان می دهد بازاریان ما همچنان معتقد، ولایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 اتحادیه کرمان صاحب هیأت صلح و سازش شدند

55 اتحادیه کرمان صاحب هیأت صلح و سازش شدند