مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-18سياسي

شناسایی افراد بی سواد در شهرستان دشتی تسریع شود


همه دستگاه های اجرایی در شناسایی افراد بی سواد در سطح شهرستان دشتی اهتمام ویژه داشته باشند و در این راستا با آموزش و پرورش همکاری لازم به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان دشتی، علم و سوادآموزی را از ضروریات و نیازها انسان ها دانست و اظهار داشت: هر جامعه ای برای پیشرفت در زمینه های مختلف نیازمند ارتقای زیرساخت های فرهنگی از جمله سطح سواد مردم است و لذا مبارزه با بی سوادی یک حرکت ارزشمند است و همه باید در هر جایگاهی که هستند به این مهم کمک کنند.

فرماندار دشتی گفت: تشکیل نهضت سوادآموزی نشان از آینده نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی است که امروز شاهد آثار و برکات این دور اندیشی امام راحل (ره) در کاهش بی سوادی هستیم.

رییس شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان دشتی با اشاره به اینکه حضور افراد غیربومی در شهرستان باعث بالا رفتن آمار بی سوادی در شهرستان شده اضافه کرد: ریشه بسیاری از معضلات بی سوادی و ناآگاهی است.

وی ادامه داد: این افراد مانند هر ایرانی از حقوق شهروندی برخوردار هستند و لذا افراد غیر بومی که بی سواد هستند باید شناسایی شوند و امکانات لازم برای باسواد کردن آنها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی افراد بی سواد در شهرستان دشتی تسریع شود

شناسایی افراد بی سواد در شهرستان دشتی تسریع شود