مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-05اقتصادي

جهادگران راه روستای «محمد آباد بیچند» دیار آسبادهای خراسان جنوبی را آسفالت کردند


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: آسفالت راه روستایی محمد آباد بیچند شهرستان نهبندان به طول 20 هزار متر مربع با اعتبار 35 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  نهبندان، هنوز چند سالی از آسفالت جاده خاکی روستای محمد آباد بیچند نهبندان نگذاشته بود که حالا به هر دلیلی بیش از 90 درصد آن تخریب شد و اهالی راضی شدند به همان جاده خاکی چرا که رفت و آمد بسیار دشوارتر از زمانی بود که خاکی و سنگ و لاخی بود.

هرچه قدر هم اهالی و شورا و دهیاری این روستا خواستار آسفالت مجدد این راه روستایی از متولیان امر شدند خواسته آن ها راه به جایی نبرد.

حتی اهالی این روستا دست به دامن رسانه ها هم برای آسفالت این 3 کیلومتر راه شدند اما باز هم پاسخی دریافت نکردند تا این که بسیج سازندگی دست به کار شد و با قیر رایگانی که دریافت کرده بود آسفالت و هموار سازی این مسیر را در دستور کار خویش قرار داد.

حالا همه اهالی خرسندند از حضور جهادگرانی که راه ارتباطیشان را همواره کرده اند و خواسته شان را اجابت.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح آسفالت روستای دهو شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای برنامه های خدمت رسانی به محرومیت زدایی بسیج سازندگی، یکی از طرح هایی که در قانون بودجه آمده بود تامین قیر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران راه روستای «محمد آباد بیچند» دیار آسبادهای خراسان جنوبی را آسفالت کردند

جهادگران راه روستای «محمد آباد بیچند» دیار آسبادهای خراسان جنوبی را آسفالت کردند