مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-02فرهنگي

سوسن پرور: مجری استودیو نمی شوم


سوسن پرور، بازیگر سینما و تلویزیون درباره اولین تجربه اجرایش در حوزه بومگردی ایران در مستند مسابقه «بومگرد» می گوید: اگر اجرای برنامه استودیویی پیشنهاد شود قبول نمی کنم و اگر قرار باشد حوزه اجرا را ادامه بدهم دوست دارم برنامه متعلق به خودم باشد.

- سوسن پرور، بازیگر سینما و تلویزیون درباره اولین تجربه اجرایش در حوزه بومگردی ایران در مستند مسابقه بومگرد می گوید: اگر اجرای برنامه استودیویی پیشنهاد شود قبول نمی کنم و اگر قرار باشد حوزه اجرا را ادامه بدهم دوست دارم برنامه متعلق به خودم باشد.

سوسن پرور، بازیگر سریال های تلویزیون که بیشتر او را در آثار طنز دیده ایم در گفت و گو با ایسنا از تجربه همکاری اش در زمینه اجرای مستند مسابقه بومگرد شبکه یک سیما گفت.

پرور تاکید می کند که کار اجرا را دوست دارد ولی در عین حال اجرای پرچالش این مسابقه بود که او را جذب کرد.

این بازیگر که با مستند مسابقه بومگرد اولین تجربه اش در زمینه اجرا را داشته ابتدا درباره انگیزه اش برای حضور در این برنامه گفت: در کل کار اجرا را دوست دارم اما ایده بومگرد را بسیار دوست داشتم و زمانی که در مورد آن صحبت شد به دلم نشست.

آقای کلانتری و منیری (کارگردان های بومگرد) به نظرم جوانان پرانرژی و خوشفکری بودند که دوست داشتم کار با ایشان را تجربه کنم و این که محیط جدید و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوسن پرور: مجری استودیو نمی شوم

سوسن پرور: مجری استودیو نمی شوم