مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-06سياسي

تمام پایگاه های انتقال خون استان یزد خیری هستند


مدیر کل انتقال خون استان یزد ضمن تشریح طرح سپاس و ابراز خرسندی از آغاز پیوند مغز استخوان در استان، اظهار کرد: تمام پایگاههای انتقال خون استان یزد کاملاً خیری هستند.

- ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون استان یزد ضمن تشریح طرح سپاس و ابراز خرسندی از آغاز پیوند مغز استخوان در استان، اظهار کرد: تمام پایگاههای انتقال خون استان یزد کاملاً خیری هستند.

دکتر محمدرضا آقایی 15 تیر در نشست شوارای سلامت مهریز، اهداکنندگان خون را سربازان نامریی سلامت خواند و گفت: به طور معمول یک نفر از هر خانواده چهار نفره بنا به دلایلی به تزریق خون نیازمند می شود لذا اهداکنندگان خون، اهداکنندگان زندگی به این افراد و سربازان نامریی در حوزه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی در خصوص فناوری انتقال خون، اهدای خون و همچنین سلامت خون جزو پنج کشور اول جهان است، مشارکت مردم استان را در زمینه اهدای خون بسیار مطلوب دانست و افزود: استان یزد در بحث اهدای خون مستمر، رتبه دوم کشور را دارد و در زمینه اهداکنندگان خون نیز جزو سه استان اول است.

آقایی به اجرای طرح سپاس و آغاز پیوند مغز استخوان در استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح، خون فرد اهداکننده را گرفته و پس از جدا کردن HLA خون، ژن را تشخیص می دهیم که این اقدام بطور رایگان انجام می شود، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام پایگاه های انتقال خون استان یزد خیری هستند

تمام پایگاه های انتقال خون استان یزد خیری هستند