مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:112023-07-22سياسي

1000 هیئت مذهبی فارس در قالب طرح شمیم حسینی حمایت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، همایش شمیم حسینی و اهدای بن کارت ارزاق به هیئت های مذهبی شهر شیراز از محل موقوفات در حرم مطهر سیدعلاءالدین الحسین (ع) برگزار شد.

   حجت الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس امروز در روند این مراسم گفت: طرح شمیم حسینی با هدف حمایت از هیئات مذهبی، تکایا و مساجدی که برنامه عزاداری محرم الحرام را دارند با حضور بالغ بر 400 هیئت برگزار شد.

  مدیرکل اوقاف فارس با بیان اینکه در این مراسم بن کارت معیشتی خرید کمک ارزاق به ارزش حدود 5 میلیون تومان به هیئات مذهبی اهدا شد، گفت: در طرح شمیم حسینی حمایت از یک هزار هیئت و مسجد استان فارس از محل اجرای نیت واقفان خیراندیش که بیش از 800 سال پیش اموال خود را صرف روضه خوانی اباعبدالله الحسین (ع) کردند، مورد هدف قرار گرفته است.

    موسوی از اعزام 150 مبلغ از قم و 300 مبلغ بومی به مناطق محروم، مساجد و حسینیه ها با حمایت اوقاف فارس خبر داد و گفت: حضور این مبلغان، جهت روضه خوانی و ترویج فرهنگ حسینی در مناطق کم برخوردار و محروم است.

    وی اجرای طرح قرار 12 در مراکز افق بقاع متبرکه فارس را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: این طرح روز 12 هر ماه از طرف بقاع متبرکه و امامزادگان با اهدای میانگین 900 بسته معیشتی در هر مرحله به نیازمندان اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 هیئت مذهبی فارس در قالب طرح شمیم حسینی حمایت شدند

1000 هیئت مذهبی فارس در قالب طرح شمیم حسینی حمایت شدند