مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-23سياسي

برخورد با پدیده شوم مفسدان اقتصادی خواسته مردم است


برخورد با پدیده شوم مفسدان اقتصادی خواسته مردم است و قوای سه گانه باید به جد با این پدیده برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: امام محمد باقر (ع) در میان ائمه اطهار (ع) دارای دو ویژگی مهم که رهبری نیز به آنها اشاره فرمودند که ایشان هم از طرف مادر و هم پدر به امامان معصوم می رسد و ویژگی دیگر هم لقب باقر العلوم است که ایشان شکافنده علوم بودند.

امام جمعه گناوه با اشاره به 5 تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار شهید در کشور ما در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند گفت: امروز یکی از عوامل مهم نقش آفرین در آسیب های اجتماعی موضوع اعتیاد است که امری خانمان سوز و عاملی مؤثر در بروز جرایم خرد است.

وی اضافه کرد: اعتیاد و و مواد مخدر یکی از مشکلات امروز جامعه است که خانواده ها و جوانان را درگیر می کند و خانواده، حاکمیت و همه مادر مقابله با آن وظایفی بر عهده دارند که باید به آن عمل کنند و در مقابله با این آسیب مهم اجتماعی همکاری کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه اعتیاد درصد بالایی از جرایم از جمله طلاق، همسر آزاری و سرقت ها را به خود اختصاص داده است بیان کرد: خانواده باید هر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با پدیده شوم مفسدان اقتصادی خواسته مردم است

برخورد با پدیده شوم مفسدان اقتصادی خواسته مردم است