مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-22اقتصادي

فرش خودرنگ ایل سنگسر ترویج می شود


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه برای ثبت، ترویج و شناساندن هر چه بیشتر فرش خود رنگ سنگسری به مثابه یکی از میراث گران بهای استان خبر داد.

- علی منصفی راد در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ترویج و توسعه فرش خود رنگ سنگسری به مثابه یکی از ارزشمندترین میراث فرهنگی ملموس استان سمنان بیان کرد: تفاهم نامه همکاری برای شناساندن این میراث فرهنگی ارزشمند منعقد شده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی و موزه فرش خود رنگ سنگسری تفاهم نامه ای را در این زمینه امضا کرده اند، ابراز کرد: شناسایی بیشتر فرش خودرنگ و اصیل سنگسری یکی از مهمترین محورهای این تفاهم نام همکاری است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه ترویج دیگر رکن تفاهم نامه مذکور است، گفت: مقرر شد که دو طرف در قالب این تفاهم نامه بستر همکاری برای بهره گیری از توان و استعدادهای موجود در زمینه فرش سنگسری را شناسایی و به حرکت در بیاورند.

منصفی راد با بیان اینکه گسترش، توسعه و ارتقا سه اصل مهم در تفاهم نامه مذکور هستند، بیان کرد: اشتغال و کارآفرینی در زمینه توسعه بافت فرش سنگسری از جمله دیگر بخش های تفاهم نامه مذکور بین جهاد دانشگاهی و موزه فرش خود رنگ سنگسری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش خودرنگ ایل سنگسر ترویج می شود

فرش خودرنگ ایل سنگسر ترویج می شود