مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 05:002023-07-12حوادث

آتش سوزی کاه و کلش بیشترین حجم عملیات آتش نشانی خرم آباد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 1204 عملیات امداد و نجات انجام داده است، گفت: آتش زدن علف هرز یا همان کاه و کلش مزارع با 341 مورد بیشترین حجم عملیات آتش نشانی از ابتدای سال تاکنون بوده است.

- محمد میرزایی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی خرم آباد از ابتدای سال تاکنون 1204 ماموریت انجام داده است، عنوان کرد: 75خودرو حریق و تصادفات و 90 مورد مرتبط به محبوس شدن در اتاق، منزل،خودرو و آسانسور داشته ایم.

وی بیان کرد: آتش سوزی اماکن تجاری و مسکونی 61 مورد، برق و حوادث ناشی از آن 24 مورد و گاز نیز 17 مورد انجام داده ایم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، گفت: عملیات حیوانات وحشی و موذی 231 مورد، اقدام به خودکشی و خودسوزی 7 مورد، سقوط از ارتفاع 10 مورد، کشف جسد و غرق شدگی 6 مورد و فوتی نیز 6 مورد داشته ایم.

میرزایی مقدم حریق مزارع کشاورزی را هم 79 مورد عنوان کرد و گفت: ظرف این مدت 39 مورد حریق باغ و 215 مورد ضایعات هم داشته ایم.

وی اما آتش زدن علف هرز را با 341 مورد بیشترین حجم عملیات آتش نشانی از ابتدای سال تاکنون اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه آتش زدن کاه و کلش خلاف قانون است و مراجع قضایی و محیط زیست هم ورود می کند، اما متاسفانه عده ای عمدی اقدام به این کار می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی کاه و کلش بیشترین حجم عملیات آتش نشانی خرم آباد

آتش سوزی کاه و کلش بیشترین حجم عملیات آتش نشانی خرم آباد