مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-21بين الملل

حمله هسته ای پیونگ یانگ، یعنی پایان حکومت کره شمالی


دولت کره جنوبی به کره شمالی هشدار داد اگر پیونگ یانگ از سلاح هسته ای علیه سئول و واشتنگن استفاده کند، پاسخ این دو کشور «قاطع و همه جانبه» خواهد بود.

- دولت کره جنوبی به کره شمالی هشدار داد اگر پیونگ یانگ از سلاح هسته ای علیه سئول و واشتنگن استفاده کند، پاسخ این دو کشور قاطع و همه جانبه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در ادامه افزایش تنش ها در شبه جزیره کره، وزارت دفاع کره جنوبی امروز جمعه به همسایه شمالی خود هشدار داد که اگر پیونگ یانگ اقدام به حمله هسته ای علیه کره جنوبی و آمریکا کند، با پاسخ فوری، همه جانبه و قاطع این دو کشور روبرو می شود و این یعنی پایان حکومت کیم جونگ اون .

کره شمالی اخیراً در پاسخ به اقدامات تنش زای آمریکا در شبه جزیره کره و انجام رزمایش های مشترک سئول و واشنگتن در نزدیکی مرزهایش، تعداد آزمایش های موشکی خود را افزایش داده است.

دیروز پنج شنبه وزیر دفاع کره شمالی در بیانیه ای اعلام کرد: استقرار ناوهای راهبردی هسته ای آمریکا در سواحل کره جنوبی از جمله یک زیردریایی مجهز به سلاح هسته ای، منطبق بر معیارهای ما برای استفاده از سلاح های هسته ای است.

کانگ سون نام وزیر دفاع کره شمالی با اشاره به اینکه ارسال زیردریایی اتمی آمریکا به کره جنوبی تنش در منطقه را تشدید می کند، تأکید کرد: پس از پهلو گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هسته ای پیونگ یانگ، یعنی پایان حکومت کره شمالی

حمله هسته ای پیونگ یانگ، یعنی پایان حکومت کره شمالی