مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-07سياسي

استاندار؛ تاریخ سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد قطعی نیست


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ سفر هیات دولت به استان قطعی نیست و احتمالا جابه جایی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست با گروه های مردمی مناطق بلهزار و مادوان یاسوج با بیان اینکه سردرگمی و بلاتکلیفی شهر و روستا بودن، به این مناطق آسیب زد گفت: بدترین شرایط مهاجرپذیری را در این مناطق داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمعیت مهاجرپذیر یاسوج از جمعیت اصلی بیشتر است، افزود: همین عامل باعث شده مشکلات عدیده ای در زیرساخت ها و حوزه اجتماعی پیش بیاید که می طلبد همه متولیان برای رفع مشکلات این مناطق پای کار باشند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات شهری در حیطه وظایف شهرداری و شوراها است، گفت: دولت از طریق اختصاص اعتبار از محل ارزش افزوده شهرداری ها را حمایت می کند که سال گذشته 400 میلیارد تومان از این محل به شهرداری ها کمک شد تا کار عمرانی صورت گیرد اما صرف حقوق کارگران شد.

احمدزاده با بیان اینکه انتظار می رود شهرداری ها بر روی مسائل عمرانی بیشتر تمرکز کنند، گفت: مشکلات این مناطق برای طرح در دور دوم سفر دولت به استان احصاء شود.

به گفته استاندار برای ایجاد فضای سبز، پارک و بلوار در این مناطق مبالغی به شهرداری مادوان کمک می شود تا تحول ایجاد شود، لذا شهرداری طرح ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار؛ تاریخ سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد قطعی نیست

استاندار؛ تاریخ سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد قطعی نیست