مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-10سياسي

حجاب و عفاف قانون مخصوص خود را دارد


همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی، اجرایی شوند و در خصوص برخی ناهنجاری های اجتماعی از جمله مقوله عفاف و حجاب، - قانون داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، روز دوشنبه (19 تیر) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن اشاره به برپایی باشکوه جشن عید غدیر در سراسر کشور از جمله پایتخت ایران اسلامی، از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسمات باشکوه قدردانی به عمل آورد و حضور حماسی و ولایتمدارانه مردم در جشن عیدالله الاکبر را مایه یأس و ناامنی دشمنان و شیطنت صفتان دانست.

رییس قوه قضاییه با اشاره به درس هایی که می توان از روز مباهله آموخت، گفت: اگر انسان به حقانیّت راه و مسیرش ایمان داشته باشد، قطعاً مشکلات برای او آسان می شود و حاضر است اگر لازم شد در مسیر اجرا و احقاق حق، همه هستی خود را به میدان بیاورد؛ از خداوند می خواهیم که به ما در مسیر احقاق حق استقامت عنایت فرماید.

رییس دستگاه قضا در ادامه به اعضای قرارگاه اجرای فرامین و سیاست های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه دستور داد اقدامات عاجل تری را در راستای جامه عمل پوشاندن به فرامین و دستورات رهبر انقلاب بویژه تحکیم امنیت روانی و فیزیکی مردم، در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب و عفاف قانون مخصوص خود را دارد

حجاب و عفاف قانون مخصوص خود را دارد