مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-15سياسي

کعبی: قهر روحانیت با مسئولیت های اجتماعی گناه نابخشودنی است


نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وظیفه روحانیت حفظ نظام است، گفت: قهر و عافیت طلبی یا کنارکشیدن آنان از مسئولیت های اجتماعی گناهی نابخشودنی است.

- نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وظیفه روحانیت حفظ نظام است، گفت: قهر و عافیت طلبی یا کنارکشیدن آنان از مسئولیت های اجتماعی گناهی نابخشودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عباس کعبی در دیدار با جمعی از طلاب استان آذربایجان غربی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، عرصه برای تبلیغ و گسترش اسلام و مکتب اهل بیت بیش از پیش فراهم شده است.

وی افزود: عصر حاضر را عصری مهم و تأثیرگذار است و روحانیت باید در این دوران، کادرسازی کند، در زمینه های گوناگون تحقیقی، آموزشی، تبلیغی متخصصان کارآمد تربیت کند و بیش از هر زمان دیگری، حضور فعال داشته باشد.

کعبی با بیان اینکه وظیفه روحانیت حفظ نظام است و باید در عرصه های گوناگون یار و یاور انقلاب باشد، اظهار کرد: روحانیت باید ضمن ورود به دیپلماسی دینی، فرهنگی و اجتماعی، به تعامل با جهانیان پرداخته و در فضای بین الملل اثرگذار ظاهر شود.

حفظ انسجام ملی، وحدت، هم گرایی، هم افزایی و خدمت به مردم هم وظایف روحانیت است و آنان باید مطابق وظیفه تاریخی خود عمل و به حل مشکلات در حوزه های مختلف، کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کعبی: قهر روحانیت با مسئولیت های اجتماعی گناه نابخشودنی است

کعبی: قهر روحانیت با مسئولیت های اجتماعی گناه نابخشودنی است