مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-11اقتصادي

پرداخت 370 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کارگاه های صنایع دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پرداخت 370 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کارگاه های صنایع دستی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی استان مبلغ 370 میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره 18 به 400 کارگاه فعال صنایع دستی و هنرهای سنتی استان لرستان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: همچنین از محل تسهیلات تبصره 16 نیز مبلغ 100 میلیارد ریال به 50 واحد فعال این حوزه پرداخت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه حوزه صنایع دستی دارای مزیت های عمده ای برای اشتغال زایی است، افزود: دارابودن سهم بالا در ایجاد اشتغال، هزینه های پایین تولید، تنوع تولیدات، عدم نیاز به زیرساخت های گسترده و عدم نیاز به حجم بالای سرمایه گذاری باعث می شود فرصت های اشتغال در این حوزه بسیار مطلوب باشد و با حمایت از این بخش و فعالان این حوزه ها به اشتغال زایی و تثبیت اشتغال موجود دست یافت.

حسن پور در خصوص چالش های حوزه صنایع دستی استان نیز، بیان داشت: مشکلاتی مانند تعرفه های سنگین برای صادرکنندگان صنایع دستی و تبدیل ریال از محل درآمدهای ارزی ناشی از صادرات صنایع دستی به نرخ ارز مرجع برای صنعتگران و هنرمندان این حوزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 370 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کارگاه های صنایع دستی

پرداخت 370 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کارگاه های صنایع دستی