مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-16سياسي

مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز کهگیلویه و بویر احمد برچیده خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در نشست مدیران و معاونان مدارس کهگیلویه اظهار کرد: - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در نشست مدیران و معاونان مدارس کهگیلویه و بویر احمد گفت: بر اساس مصوبه دولت در سال تحصیلی آینده، مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز برچیده خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در نشست مدیران و معاونان مدارس کهگیلویه اظهار کرد: تجهیز و بازسازی مکان های آموزشی این شهرستان از دغدغه های فرهنگیان این دیار بود.

احمدی لاشکی افزود: بر اساس مصوبه دولت در سال تحصیلی آینده، مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز برچیده خواهند شد.

در آستانه سفر رییس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار این وزارتخانه روز شنبه (24تیر) برای بررسی مسائل آموزش و پرورش به استان سفر کرد.

حسینی نیک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: سرانه آموزشی میانگین کل استان در واقع حدود پنج متر مربع است، اما آنچیزی که در وزارت آموزش و پرورش ثبت شده 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز کهگیلویه و بویر احمد برچیده خواهد شد

مدارس کانکسی بالای 10 دانش آموز کهگیلویه و بویر احمد برچیده خواهد شد