مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:052023-06-28سياسي

چهره واقعی آمریکا برای جوانان بیان شود/ جنایتکاری ویژگی استکبار


امام جمعه آرادان با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا برای جوانان باید بیان شود، گفت: آمریکا مسئول ترورهای بسیار و حوادث تلخی مانند بمب گذاری و ترور، - بمب شیمیایی و .

در کشورمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران و کارکنان ادارات شهرستان آرادان بعد از قرائت زیارت عاشورا، به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عبج) به مناسبت هفتم تیرماه، ا اشاره به هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت های آمریکا ساکت هستند.

وی افزود: بررسی دقیق مواضع حقوق بشری آمریکا و نگاهی به کارنامه و عملکرد این کشور در این حوزه در طول دهه های گذشته به صراحت تأیید کننده این واقعیت است که دولتمردان آمریکایی در چارچوب رویکرد به اصطلاح حمایت ‎گرایانه حقوق بشری، بسترهای لازم را برای دخالت های غیرقانونی خود در نقاط مختلف جهان فراهم ساخته و به یکی از مهم ترین کشورهای ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده اند.

امام جمعه آرادان بیان کرد: ما باید چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را برای نسل های مختلف افشا کنیم و نسل های آینده بتوانند درک درستی از سیاست ها پشت پرده و جنایاتی که از این طریق انجام می دهند داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره واقعی آمریکا برای جوانان بیان شود/ جنایتکاری ویژگی استکبار

چهره واقعی آمریکا برای جوانان بیان شود/ جنایتکاری ویژگی استکبار