مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-19ورزشي

روستانشینان مطالبه داشتن امکانات فرهنگی و ورزشی دارند


فرماندار تیران و کرون با اشاره به عدالت در توزیع منابع گفت: روستانشینان همانند مردم دیگر مناطق داشتن امکانات فرهنگی و ورزشی را مطالبه می کنند و برای جلوگیری از مهاجرت باید امکانات در این بخش نیز گسترش یابد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون با اشاره به عدالت در توزیع منابع گفت: روستانشینان همانند مردم دیگر مناطق داشتن امکانات فرهنگی و ورزشی را مطالبه می کنند و برای جلوگیری از مهاجرت باید امکانات در این بخش نیز گسترش یابد.

علی محمدی کیا، عصر(سه شنبه، 27 تیرماه) در آیین کلنگ زنی خانه نشاط و تندرستی روستای گنهران تیران، اظهار کرد: وجود امکانات زیرساختی و ارائه خدمات در بخش روستایی به نشاط و امیدواری مردم کمک کرده و هزینه های آنان برای بهره گیری از خدمات فرهنگی و ورزشی را کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه ساکنان روستاها برای آموزش و کسب مهارت باید به مرکز شهرستان سفر کنند، تصریح کرد: راه اندازی مراکز فرهنگی و ورزشی مانع از این سفرها شده و همچنین در پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی نقش دارد.

وی ادامه داد: راه اندازی خانه های ورزشی، سالن و زمین چمن در روستاهای تیران و کرون در حال انجام است که این اقدام مشترک توسط اداره ورزش و جوانان و دهیاری ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستانشینان مطالبه داشتن امکانات فرهنگی و ورزشی دارند

روستانشینان مطالبه داشتن امکانات فرهنگی و ورزشی دارند