مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-22بين الملل

نیروی دریایی انگلیس، ارتش اوکراین را آموزش می دهد


نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد، ارتش انگلیس و متحدانش از آمریکا، فرانسه، بلژیک و گرجستان در حال آموزش نیروهای اوکراینی در اسکاتلند برای کشف و خنثی سازی بمب، - نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد، ارتش انگلیس و متحدانش از آمریکا، فرانسه، بلژیک و گرجستان در حال آموزش نیروهای اوکراینی در اسکاتلند برای کشف و خنثی سازی بمب، تله های انفجاری و مین در داخل، اطراف و روی آب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه همچنین آمده است: غواص های نیروی دریایی سلطنتی انگلیس، کارشناسان خنثی سازی بمب و مین در حال آموزش نیروهای اوکراینی هستند تا به آنها بیاموزند که چطور مین و سایر ادوات انفجاری را کشف و به صورت ایمن خنثی کنند.

این آموزش با حضور غواصان اوکراینی، اپراتورهای خنثی سازی ادوات انفجاری و ابزار زیردریایی بدون سرنشین در آب های دور افتاده لاخ ایو در شمال غرب اسکاتلند انجام می شود.

نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در ادامه بیانیه خود آورده است: این آموزش شامل پاکسازی خطوط کشتیرانی آب های عمیق و کم عمق و ایمنی سواحل برای حملات با استفاده از ابزار آبی-خاکی می شود.

همچنین پاکسازی بنادر، اسکله ها و سایر زیرساخت ها از تهدیدهای بالقوه نیز جزیی از این آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی انگلیس، ارتش اوکراین را آموزش می دهد

نیروی دریایی انگلیس، ارتش اوکراین را آموزش می دهد