مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-06فرهنگي

جشنواره های ملی تئاتر در استان ها مورد حمایت است


مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی گفت: جشنواره های ملی تئاتر و نمایش در استان ها با موضوع و محوریت متفاوت مورد حمایت جدی است.

- اسرافیل فرج اللهی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: انجمن هنرهای نمایشی ایران از هنرمندان استان های مختلف حمایت کرده و به رغم کمبود بودجه های دولتی سعی دارد تا از 34 شعبه استانی حمایت های لازم را انجام دهد.

وی به برگزاری جشنواره های ملی و منطقه ای نمایش اشاره کرد و گفت: با هماهنگی انجمن این جشنواره ها با موضوعات مختلف برگزار می شود که در استان اردبیل نیز برگزاری جشنواره های ملی تئاتر و نمایش مورد هدف و مد نظر است.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی تصریح کرد: با توجه به توانمندی استان ها و کمبود اعتبارات سعی و تلاشمان بر این است تا از ظرفیت استان ها به ویژه دستگاه هایی که بودجه فرهنگی دارند، از هنرمندان در رشته های تئاتر حمایت شده و شاهد اجراهای متفاوت در استان ها باشیم.

فرج اللهی افزود: اولین دوره جشنواره مباهله در سطح ملی در یزد برگزار می شود تا موضوع مباهله که بعد از غدیر از مسائل و موضوعات مهم مکتب اسلام است، احیا شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سایر استان ها نیز به تناسب موضوعات متفاوت برگزاری جشنواره های ملی تئاتر و نمایش مورد حمایت این انجمن است و امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های ملی تئاتر در استان ها مورد حمایت است

جشنواره های ملی تئاتر در استان ها مورد حمایت است