مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-11سياسي

نخستین همایش تجلیل از خادمین حسینی روستاهای بخش مرکزی اردبیل برگزار می شود


نخستین همایش تجلیل از خادمین حسینی روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل روز چهارشنبه 21تیرماه 1402ساعت 16:30 درمسجد جامع روستای شام اسبی اردبیل برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه انجام شده است.

- ایسنا/اردبیل بخشدار مرکزی شهرستان اردبیل گفت: نخستین همایش تجلیل از خادمین حسینی روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل روز چهارشنبه 21تیرماه 1402ساعت 16:30 درمسجد جامع روستای شام اسبی اردبیل برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این برنامه انجام شده است.

ایرج فتحی 20 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دراین همایش از خادمین حسینی روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل تجلیل می شود که نقش اساسی در زینت بخشی به عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم داشتند.

وی گفت: در این همایش علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی مراسم عزاداری ماه محرم به صورت سنتی برگزار می شود و اجرای مداحی و شعرخوانی از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

بخشدار مرکزی شهرستان اردبیل تصریح کرد: عزاداری ماه محرم روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل زبانزد خاص و عام است و همه ساله به صورت باشکوه برگزار می شود.

فتحی بیان کرد: امسال هم تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری ماه محرم در روستاهای بخش مرکزی شهرستان اردبیل انجام شده است و مراسم طشت گذاری هم در روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش تجلیل از خادمین حسینی روستاهای بخش مرکزی اردبیل برگزار می شود

نخستین همایش تجلیل از خادمین حسینی روستاهای بخش مرکزی اردبیل برگزار می شود