مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-15سياسي

مشکلات زمین 3 شهرک صنعتی مازندران مورد بررسی قرار گرفت


با حضور افلاطونی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور اراضی کشور، مسائل و مشکلات شهرکهای صنعتی شهدای محمودآباد، بهشهر و رامسر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

- ایسنا/مازندران با حضور افلاطونی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور اراضی کشور، مسائل و مشکلات شهرکهای صنعتی شهدای محمودآباد، بهشهر و رامسر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، افلاطونی روز گذشته در سفر به مازندران در بررسی مشکلات زمین های شرکت شهرک های صنعتی، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیتهای لازم در سطح کشور به منظور حمایت همه جانبه از صنعت، باید پایش و شناسایی دقیق زمینهای مستعد استانهای شمالی را برای گسترش فعالیتهای صنعتی در دستور کار قرار دهیم تا هرچه سریعتر نسبت به ایجاد شهرک های صنعتی متناسب با قابلیت های هر منطقه اقدام شود.

امینی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت شهرک های صنعتی در سال جاری گفت: با توجه به کمبود زمینهای صنعتی در استان و علاقمندی زیاد سرمایه گذاران به حضور در فضای تولید، رفع مشکلات توسعه ای شهرک ها و نواحی صنعتی موجود و ایجاد شهرک های صنعتی جدید به لحاظ وجود ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زمین 3 شهرک صنعتی مازندران مورد بررسی قرار گرفت

مشکلات زمین 3 شهرک صنعتی مازندران مورد بررسی قرار گرفت