مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-11اقتصادي

کتاب فروش هایی که نمی توانند کتاب بخرند


«کتاب غذای روح است» آشناترین اصطلاحی که همواره در خصوص کتاب به گوش ما رسیده است.

با وجود اهمیتی که در این اصطلاح برای کتابخوانی در نظر گرفته شده، - ایسنا/خراسان رضوی کتاب غذای روح است آشناترین اصطلاحی که همواره در خصوص کتاب به گوش ما رسیده است.

با وجود اهمیتی که در این اصطلاح برای کتابخوانی در نظر گرفته شده، اما آنگونه که باید توسط مسئولان مربوطه به این مقوله اهمیت داده نشده است؛ نه تنها در زمینه فرهنگ سازی کشور اقدامی صورت نگرفته، بلکه با عدم توجه به افزایش سرسام آور قیمت کتاب، امکان خرید آن از بسیاری از افراد کتابخوان گرفته شده است.

در حال حاضر قیمت کتاب ها به صورت ماهانه تغییر می کند و اگر فردی این ماه کتابی را خریداری نکند مشخص نیست که در ماه بعد کتاب مد نظرش را به چه قیمتی باید تهیه کند.

این افزایش قیمت موجب شده حتی افرادی که هر ماه برای خرید کتاب مراجعه می کردند، از این اقدام خود صرف نظر کنند و یا خرید کتاب را کاهش دهند.

کتاب فروشی هایی که هر ساعت به آن ها مراجعه می کردیم با علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی روبه رو می شدیم، اکنون خالی از جمعیت هستند.

با این وضعیت کتاب فروشی های کوچک آینده خوبی پیش روی خود ندارند و کتاب فروشی های بزرگ نیز قطعا با مشکلات زیادی روبه رو خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فروش هایی که نمی توانند کتاب بخرند

کتاب فروش هایی که نمی توانند کتاب بخرند