مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:492023-07-14سياسي

مسیر جمهوری اسلامی از سوی ائمه اطهار (ع) تعیین شد است


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مسیر جمهوری اسلامی از سوی ائمه اطهار (ع) تعیین شد است، گفت: امروز سرنوشت دشمنان انقلاب اسلامی و عظمت انقلاب گواه حقانیت راه است.

- سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مسیر جمهوری اسلامی از سوی ائمه اطهار (ع) تعیین شد است، گفت: امروز سرنوشت دشمنان انقلاب اسلامی و عظمت انقلاب گواه حقانیت راه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای مرکز استان، ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چهار دهه به عزت و عظمت راه خود را ادامه می دهد، ابراز کرد: سرنوشت کسانی مانند بنی صدرها و اصلاح طلب ها امروز کجاست؟ لذا این نشان می دهد که انقلاب مستمر به راه خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه یکه نام انقلاب در جهان زبانزد است، ابراز کرد: مسیر جمهوری اسلامی از سوی ائمه اطهار (ع) تعیین شد است.

امام جمعه موقت سمنان درباره اقتدار ایران اسلامی گفت: کشتی های ایران اسلامی امروز در آب های بین المللی دنیا تردد دارند اما کسی حتی جرئت نگاه چپ به این کشتی ها را ندارد و این نشان از اقتدار ایران دارد.

عبدوس با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی به اوج ذلت گرفتار شده است، گفت: رژیم صهیونیستی فقط توانسته به ناامنی در یک شهرک محدود دست بزند و در همان هم ناکام است! د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر جمهوری اسلامی از سوی ائمه اطهار (ع) تعیین شد است

مسیر جمهوری اسلامی از سوی ائمه اطهار (ع) تعیین شد است