مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-02اقتصادي

اقدامات مسکن ملی در بانه به کندی پیش می رود


علارغم تلاش های فراوان برای احصای زمین مسکن ملی، اما در بانه تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده و اقدامات آن به کندی پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه که در شهر کانی سور برگزار شد، افزود: تاکنون اداره کل راه و شهرسازی استانی کردستان اقدامی در زمینه احصای زمین برای احداث مسکن ملی در بانه انجام نداده و اجرای این پروژه در این شهرستان  نسبت به دیگر شهرهای استان عقب مانده و خواسته مردم هم مشخص شدن مکان است.

وی اظهار داشت: هنوز پروژه های مسکن مهر در بانه به اتمام نرسیده و تعدادی از واحدهای مسکن مهر عثمان آباد تحویل متقاضی نشده است.

فرماندار بانه همچنین گفت: پروژه سالن ورزشی 1200 نفره نیز همچنان ناتمام مانده که با پیگیری های انجام شده این پروژه امسال به بهره برداری می رسد.

خدری با گلایه از ارائه خدمات بانک به متقاضیان پرداخت تسهیلات گفت: علارغم دعوت از روسای بانک ها برای حضور در جلسه شورای اداری اما تعداد کمی از آنها در جلسات حضور دارند و با مجموعه دولت همراهی نمی کنند که باید این موضوع در سطح استانی پیگیری شود.

وی اضافه کرد: بسیاری از درخواست ها و گلایه های مردم بانه از بانک ها است که در پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج کم کاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مسکن ملی در بانه به کندی پیش می رود

اقدامات مسکن ملی در بانه به کندی پیش می رود