مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12فرهنگي

تاکید استاندار گلستان بر ساخت فیلم زندگینامه مختومقلی فراغی


استاندار گلستان با اشاره به اینکه ساخت فیلم سینمایی مختومقلی فراغی اقدام فرهنگی ارزشمندی است، بر تولید فیلمی با مضمون زندگی این شاعر شهیر تاکید کرد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه ساخت فیلم سینمایی مختومقلی فراغی اقدام فرهنگی ارزشمندی است، بر تولید فیلمی با مضمون زندگی این شاعر شهیر تاکید کرد.

علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه 21 تیر در نشست با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ساخت فیلم سینمایی مختومقلی فراغی ، سرمایه گذاران ترکمن استان حاضر به همکاری و تعامل هستند.

وی تالار فخرالدین اسعد گرگانی را مامنی برای هنرمندان گلستان و مکانی شایسته برای پذیرایی مهمانان و برگزاری مراسم دانست و از ویزر فرهنگ درخواست کرد ،با توجه به بازدیدی که از این ساختمان ارزشمند داشتند، مساعدت لازم را جهت مرمت آن داشته باشند.

استاندار گلستان ادامه داد: 3 مصوبه اصلی با 14 پروژه در حوزه فرهنگ و ارشاد در سفر رییس جمهور داشتیم که مقرر بود 155 میلیارد تومان از اعتبارات آن از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی محقق شود که تا کنون 53 میلیارد تومان از محل برنامه و بودجه و 50 درصد اعتبارات استانی محقق شد که تقاضا داریم با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار گلستان بر ساخت فیلم زندگینامه مختومقلی فراغی

تاکید استاندار گلستان بر ساخت فیلم زندگینامه مختومقلی فراغی