مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-28سياسي

نحوه تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سردفتری


معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک طی اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1401 خواست تا نسبت به بارگذاری مدارک خود در درگاه ملی صدور مجوزها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک طی اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1401 خواست تا نسبت به بارگذاری مدارک خود در درگاه ملی صدور مجوزها اقدام کنند.

با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و اینکه مقرر است ثبت درخواست و صدور همه مجوزها از جمله مجوز سردفتری اسناد رسمی، ازدواج و طلاق و دفتریاری به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی صدور مجوزها انجام شود، و با عنایت به اتصال وب سایت سازمان به درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، لازم است همه پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی مورخ 25 آذر 1401، در اسرع وقت به درگاه مزبور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین با عنایت به بررسی صلاحیت های عمومی و تأیید اسامی پذیرفته شدگان توسط مراجع ذی صلاح در راستای ماده قانون 3 مذکور و آیین نامه اصلاحی قانون دفاتر اسناد رسمی، تعداد پذیرفته شدگان آزمون کتبی، محدودیت زمانی صدور مجوز و تسهیل و تسریع این فرآیند، اختیار متقاضیان از طریق استان ها برگزار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سردفتری

نحوه تکمیل اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سردفتری