مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-18دانش

توسعه دیپلماسی فناوری در دستور کار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، میلاد صدرخانلو، رییس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به پیگیری روند تعامل با مجموعه های دانش محور بین المللی گفت: - رییس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به اینکه همکاری با کشور های دیگر در حوزه علم و فناوری آغاز شده، از تاثیر این رویه بر توسعه دیپلماسی فناوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، میلاد صدرخانلو، رییس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به پیگیری روند تعامل با مجموعه های دانش محور بین المللی گفت: یکی از دستاورد های مهم هم افزایی در حوزه فناوری در عرصه بین الملل، افزایش سطح دانش و انتقال فناوری است.

اشتراک و همچنین توسعه دانش با استفاده از تحقیق و توسعه مشترک و اکتساب فناوری از طریق همکاری فی ما بین، مشخصا در حین این همکاری های بین المللی رقم می خورد.

وی افزود: باید توجه داشت که صادرات فناوری نیز امروز مقوله ای مهم است که از این طریق صورت می گیرد و این حوزه نیز می تواند برای کشور ارزآوری به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دیپلماسی فناوری در دستور کار است

توسعه دیپلماسی فناوری در دستور کار است